Odzież może być bardzo trafionym materiałem promocyjnym naszej firmy, nadruk na odzieży obecnie wpisuje się doskonale w trendy modowe. Jeżeli postawimy na jakość i oryginalność, ludzie chętnie będą ją użytkować. Jaki będzie tego efekt? Logo naszej firmy, nazwa, czy jej hasło reklamowe dotrze do większej ilości odbiorców, a co za tym – naszych potencjalnych i przyszłych klientów.
Ciężko znaleźć odzież, na której nie da się zamieścić naszej reklamy, nadruk na odzieży możemy wykonać zarówno na ubraniach, jak i różnego rodzaju akcesoriach, typu: torba, plecak, czy case na telefon. Takie gadżety mogą być trafionym upominkiem dla pracowników i kluczowych klientów, a także materiałem reklamowym podczas na przykład targów branżowych.
Metody wykonania nadruku
Jedną z najpopularniejszych technik znakowania – wykonania nadruku na odzieży – jest druk cyfrowy DTG, który z niezwykłą precyzją i dokładnością oddaje nawet drobne elementy projektu.
DTG czyli Direct To Garment to metoda bezpośredniego nadruku na odzieży. Grafika drukowana jest z plotera (przypominającego drukarkę atramentową) bezpośrednio na koszulkę lub inny materiał bawełniany. Farba “wsiąka” w koszulkę, związuje się z materiałem i dzięki temu możemy cieszyć się nadrukiem przez wiele prań.
W pełni zachowuje realistyczne odwzorowanie kolorów oraz przejść tonalnych niedostępnych dla innych technik. Uzyskujemy bardzo wysoką jakość wydruków zdjęciowych oraz bardzo skomplikowanych grafik.
Nadruk DTG inaczej zwany drukiem cyfrowym, nadaje się idealnie dla indywidualnych projektów. Jeżeli szukacie trwałej metody nadruku, który nie wpływa negatywnie na komfort noszenia danej odzieży, a ponadto wygląda estetycznie, to mogę wam z czystym sumieniem polecić właśnie tą metodę.
Metoda ta charakteryzuje się bardzo wysoką jakością i trwałością nadruku, a także pozwala na wykonywanie pojedynczych egzemplarzy.
Kolejną ze stosowanych metod jest Flex. Nadruk na odzieży wykonany techniką Flex jest niezwykle trwały. Wzór do nadruku wycina się na ploterze ze specjalnej, gładkiej folii o jednolitym kolorze, która wgrzewana jest w tkaninę w wysokiej temperaturze za pomocą specjalnej prasy. Elastyczność materiału nadrukowego zapobiega kruszeniu się. Jest on odporny na ścieranie i pranie. Flex zapewnia trwałość i wyrazistość koloru oraz idealne krycie powierzchni.
Nadruk tą metodą stosowany jest głównie przy mniejszych ilościach, folia flex sprawdza się bowiem przy wykonywaniu nadruków już od jednej sztuki. Nadruk po wprasowaniu go w materiał jest bardzo trwały. Aby jednak folia była trwała na materiale i z niego nie schodziła po pewnym czasie, musi zostać zaaplikowana na materiał z dużą starannością przez wykwalifikowaną w tym procesie osobę.
Folia flex utrzymuje również bardzo długo kolor – ten nawet po kilkudziesięciu praniach nie zmienia się. Istnieje duża paleta kolorów folii, nie jest jednak możliwe uzyskanie efektu cieniowania lub tonowania kolorów. Folia flex idealnie sprawdzi się np. przy jedno bądź dwukolorowych logotypach, napisach, cyfrach. Może być stosowana zarówno na tkaninach bawełnianych, poliestrowych jak i ich mieszankach z dodatkiem wiskozy, akrylu, itp.
Jeżeli decydujemy się na gadżet firmowy w postaci odzieży, pamiętajmy, że jakość odegra kluczową rolę. Pokażmy naszym klientom i tym obecnym i przyszłym, że nasza firma jest solidna i wszystko, co sobą reprezentuje również takie jest.
Zainteresował Cię artykuł? Chcesz poznać naszą ofertę? Zadźwoń do nas lub napisz, chętnie pokażemy Cię całemu światu projektując i wykonując Twój własny nadruk na odzieży.